
Realizacja zamówień:
Termin realizacji zamówienia podany jest w karcie każdego towaru oraz w przesyłanym potwierdzeniu złożenia zamówienia. Zdecydowana większość zamówień realizowana jest bezzwłocznie, w ciągu 24 - 48 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty, w przypadku zamówień za pobraniem: od momentu złożenia zamówienia.
*UWAGA* Produkty ze stanem dostępności "Ostatnia sztuka" mogą wymagać dodatkowej weryfikacji dostępności.
Wysyłka:
Przesyłki są dostarczane wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
Koszty przesyłki kurierskiej:
- przy opłacie z góry (Przelewy24, przelew tradycyjny) : 9,90 zł
- przy wysyłce za pobraniem: 15,00 zł
- produkty delikatne i większe gabarytowo przy opłacie z góry: 25zł (niezależnie od wartości zamówienia)
- produkty delikatne i większe gabarytowo przy opcji pobranie: 30zł (niezależnie od wartości zamówienia)
Dodatkowe opłaty za wysyłkę na specjalnych warunkach prosimy uzgadniać indywidualnie.
Dokładamy starań aby wysyłka nastąpiła :
w dniu złożenia zamówienia w przypadku przesyłek za pobraniem
w dniu zaksięgowania wpłaty w przypadku płatności przelewem lub online.
Zamówienia realizujemy w godzinach pracy firmy. Zamówienia składane w soboty, niedziele, oraz dni świąteczne są realizowane w najbliższe dni robocze. Prosimy mieć to na uwadze przy składaniu zamówień.
Prosimy o podanie numeru telefonu, który może ułatwić doręczenie. Przy wyborze miejsca dostarczenia przesyłki prosimy o branie pod uwagę godzin pracy kuriera. Przewoźnik może ale nie musi skontaktować się z adresatem w celu uzgodnienia dogodnego terminu dostarczenia przesyłki.
Prosimy zwrócić uwagę na poniższe informacje:
- Firma kurierska DPD doręcza paczki głównie w godzinach 9:00 - 18:00. Prosimy więc o podanie adresu pod którym jesteśmy w stanie odebrać paczkę (dom, praca) w tych godzinach.
- Kuriera należy się spodziewać na następny dzień od złożenia zamówienia za pobraniem lub opłacenia zamówienia za pomocą przelewu. Na podany przez Państwa adres e-mail zostanie wysłane powiadomienie o nadaniu przesyłki.
- Kurier podejmuje 2 próby doręczenia paczki. Zlecenie ponownego poręczenia wiąże się z dodatkowymi kosztami.
- Jeśli kurier nie zastanie osoby zamawiającej, zobowiązany jest zostawić awizo
- Zdecydowana większość kurierów firmy DPD zaopatrzona jest w terminal do płatności kartą.
Przy zamówieniach opłaconych przelewem tradycyjny (przedpłata), których wartość przekracza 200 zł koszt przesyłki pokrywa sklep maluje.pl. Wyjątek stanowią towary gabarytowe i delikatne w przypadku których koszty dostawy doliczane są niezależnie od wartości zamówienia.
Nie wysyłamy towarów paczkami Pocztą Polską. Tylko w wyjątkowych i uzgodnionych indywidualnie przypadkach możliwa jest wysyłka listem poleconym. Taka przesyłka nie jest jednak ubezpieczona.
W przypadku doręczenia przesyłki uszkodzonej prosimy (jeśli jest taka możliwość) o sporządzenie fotografii uszkodzeń, oraz o niezwłoczny kontakt na adres email: [email protected] lub telefonicznie: 22 644-01-41
Odbiór zamówienia w sklepie maluje.pl
Zakupione w sklepie maluje.pl towary mogą być odebrane osobiście w siedzibie firmy lub wysłane do Klienta kurierem. Opcję dostawy wybiera się w procesie realizacji zamówienia.
Odbiór osobisty zamówień ze sklepu internetowego możliwy jest po otrzymaniu potwierdzenia jego realizacji poprzez email lub kontakt telefoniczny z naszej strony. W przypadku ewentualnego opóźnienia realizacji klient zostanie poinformowany telefonicznie.
Punkt odbiory zamówień:
Sklep plastyczny maluje.pl (SAVEL)
od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 18:00
tel. (22) 644-01-17
Na odbiór zamówienia klient ma 14 dni, po upływie tego czasu zamówienie zostaje anulowane.
Dział handlowy(biuro obsługi klienta internetowego) pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 17:00