Realizacja i wysyłka

Realizacja zamówień:

Termin realizacji zamówienia podany jest w karcie każdego towaru oraz w przesyłanym potwierdzeniu złożenia zamówienia. Zdecydowana większość zamówień realizowana jest bezzwłocznie, w ciągu 24 - 48 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty, w przypadku zamówień za pobraniem: od momentu złożenia zamówienia.

*UWAGA* Produkty ze stanem dostępności "Ostatnia sztuka" mogą wymagać dodatkowej weryfikacji dostępności.

Wysyłka:

Przesyłki są dostarczane wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS.

Koszty przesyłki kurierskiej:

- przy opłacie z góry (przelew tradycyjny) : 9,90 zł
- przy wysyłce za pobraniem: 15,00 zł


Dodatkowe opłaty za wysyłkę na specjalnych warunkach prosimy uzgadniać indywidualnie.

Dokładamy starań aby wysyłka nastąpiła :

    w dniu złożenia zamówienia w przypadku przesyłek za pobraniem
    w dniu zaksięgowania wpłaty w przypadku płatności przelewem lub online.

Zamówienia realizujemy w godzinach pracy firmy. Zamówienia składane w soboty, niedziele, oraz dni świąteczne są realizowane w najbliższe dni robocze. Prosimy mieć to na uwadze przy składaniu zamówień.

Prosimy o podanie numeru telefonu, który może ułatwić doręczenie. Przy wyborze miejsca dostarczenia przesyłki prosimy o branie pod uwagę godzin pracy kuriera. Przewoźnik może ale nie musi skontaktować się z adresatem w celu uzgodnienia dogodnego terminu dostarczenia przesyłki.

Prosimy zwrócić uwagę na poniższe informacje:

- Firma kurierska GLS doręcza paczki głównie w godzinach 9:00 - 17:00. Prosimy więc o podanie adresu pod którym jesteśmy w stanie odebrać paczkę (dom, praca) w tych godzinach.

- Kuriera należy się spodziewać na następny dzień od złożenia zamówienia za pobraniem lub opłacenia zamówienia za pomocą przelewu. Na podany przez Państwa adres e-mail zostanie wysłane powiadomienie o nadaniu przesyłki.

- Kurier podejmuje 2 próby doręczenia paczki. Zlecenie ponownego poręczenia wiąże się z dodatkowymi kosztami.

- Jeśli kurier nie zastanie osoby zamawiającej, zobowiązany jest zostawić awizo

Przy zamówieniach opłaconych przelewem tradycyjny (przedpłata), których wartość przekracza 200 zł koszt przesyłki pokrywa sklep maluje.pl

Nie wysyłamy towarów paczkami Pocztą Polską. Tylko w wyjątkowych i uzgodnionych indywidualnie przypadkach możliwa jest wysyłka listem poleconym. Taka przesyłka nie jest jednak ubezpieczona.

W przypadku doręczenia przesyłki uszkodzonej prosimy (jeśli jest taka możliwość) o sporządzenie fotografii uszkodzeń, oraz o niezwłoczny kontakt na adres email: [email protected] lub telefonicznie: 22 644-01-41

Odbiór zamówienia w sklepie maluje.pl

Zakupione w sklepie maluje.pl towary mogą być odebrane osobiście w siedzibie firmy lub wysłane do Klienta kurierem. Opcję dostawy wybiera się w procesie realizacji zamówienia.

Odbiór osobisty zamówień ze sklepu internetowego możliwy jest po otrzymaniu potwierdzenia jego realizacji poprzez email lub kontakt telefoniczny z naszej strony. W przypadku ewentualnego opóźnienia realizacji klient zostanie poinformowany telefonicznie.

Punkt odbiory zamówień:

Sklep plastyczny maluje.pl (SAVEL)
od poniedziałku do piątku w  godzinach 9:00 - 19:00 oraz soboty 9:00 - 15:00

tel. (22) 644-01-17

Na odbiór zamówienia klient ma 14 dni, po upływie tego czasu zamówienie zostaje anulowane.

Dział handlowy(biuro obsługi klienta internetowego) pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00

do góry
Przejdź do porównywarki
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl