Realizacja i wysyłka

Realizacja zamówień:

Termin realizacji zamówienia podany jest w karcie każdego towaru oraz w przesyłanym potwierdzeniu złożenia zamówienia. Zdecydowana większość zamówień realizowana jest bezzwłocznie, w ciągu 24 - 48 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty, w przypadku zamówień za pobraniem: od momentu złożenia zamówienia.

*UWAGA* Produkty ze stanem dostępności "Ostatnia sztuka" mogą wymagać dodatkowej weryfikacji dostępności.

Wysyłka:

Przesyłki są dostarczane wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

Koszty przesyłki kurierskiej:

- przy opłacie z góry (przelew tradycyjny) : 9,90 zł
- przy wysyłce za pobraniem: 15,00 zł


Dodatkowe opłaty za wysyłkę na specjalnych warunkach prosimy uzgadniać indywidualnie.

Dokładamy starań aby wysyłka nastąpiła :

    w dniu złożenia zamówienia w przypadku przesyłek za pobraniem
    w dniu zaksięgowania wpłaty w przypadku płatności przelewem lub online.

Zamówienia realizujemy w godzinach pracy firmy. Zamówienia składane w soboty, niedziele, oraz dni świąteczne są realizowane w najbliższe dni robocze. Prosimy mieć to na uwadze przy składaniu zamówień.

Prosimy o podanie numeru telefonu, który może ułatwić doręczenie. Przy wyborze miejsca dostarczenia przesyłki prosimy o branie pod uwagę godzin pracy kuriera. Przewoźnik może ale nie musi skontaktować się z adresatem w celu uzgodnienia dogodnego terminu dostarczenia przesyłki.

Prosimy zwrócić uwagę na poniższe informacje:

- Firma kurierska DPD doręcza paczki głównie w godzinach 9:00 - 18:00. Prosimy więc o podanie adresu pod którym jesteśmy w stanie odebrać paczkę (dom, praca) w tych godzinach.

- Kuriera należy się spodziewać na następny dzień od złożenia zamówienia za pobraniem lub opłacenia zamówienia za pomocą przelewu. Na podany przez Państwa adres e-mail zostanie wysłane powiadomienie o nadaniu przesyłki.

- Kurier podejmuje 2 próby doręczenia paczki. Zlecenie ponownego poręczenia wiąże się z dodatkowymi kosztami.

- Jeśli kurier nie zastanie osoby zamawiającej, zobowiązany jest zostawić awizo

- Zdecydowana większość kurierów firmy DPD zaopatrzona jest w terminal do płatności kartą.

Przy zamówieniach opłaconych przelewem tradycyjny (przedpłata), których wartość przekracza 200 zł koszt przesyłki pokrywa sklep maluje.pl

Nie wysyłamy towarów paczkami Pocztą Polską. Tylko w wyjątkowych i uzgodnionych indywidualnie przypadkach możliwa jest wysyłka listem poleconym. Taka przesyłka nie jest jednak ubezpieczona.

W przypadku doręczenia przesyłki uszkodzonej prosimy (jeśli jest taka możliwość) o sporządzenie fotografii uszkodzeń, oraz o niezwłoczny kontakt na adres email: [email protected] lub telefonicznie: 22 644-01-41

Odbiór zamówienia w sklepie maluje.pl

Zakupione w sklepie maluje.pl towary mogą być odebrane osobiście w siedzibie firmy lub wysłane do Klienta kurierem. Opcję dostawy wybiera się w procesie realizacji zamówienia.

Odbiór osobisty zamówień ze sklepu internetowego możliwy jest po otrzymaniu potwierdzenia jego realizacji poprzez email lub kontakt telefoniczny z naszej strony. W przypadku ewentualnego opóźnienia realizacji klient zostanie poinformowany telefonicznie.

Punkt odbiory zamówień:

Sklep plastyczny maluje.pl (SAVEL)
od poniedziałku do piątku w  godzinach 9:00 - 19:00 oraz soboty 9:00 - 15:00

tel. (22) 644-01-17

Na odbiór zamówienia klient ma 14 dni, po upływie tego czasu zamówienie zostaje anulowane.

Dział handlowy(biuro obsługi klienta internetowego) pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00

do góry
Przejdź do porównywarki
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl