Pomoc
1. Przeglądanie produktów
- Produkty opatrzone są numerami katalogowymi producenta. Jeśli znasz numer katalogowy, możesz szybko i bezbłędnie wyszukać pożądany produkt.
- Wszystkie podane ceny produktów są cenami brutto (zawierają VAT).
2. Składanie zamówień
- Po wybraniu produktu z odpowiedniej kategorii należy dodać go do koszyka. Po zakończeniu zakupów wybrać koszyk, zatwierdzić ilość produktów i wybrać formę dostawy.
- Zamawiający produkt otrzymuje e-mailem informację ze szczegółami złożonego zlecenia oraz link, który umożliwia automatyczne potwierdzenie go w systemie. Firma SAVEL zastrzega sobie prawo do możliwości potwierdzania zamówienia telefonicznie. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić nie będą realizowane.
- Zamawiający są informowani o zmianie statusu (etapach realizacji) zamówienia pocztą elektroniczną.
- W przypadku braku towaru w magazynie, Zamawiający zostanie poinformowany o wydłużonym czasie realizacji zamówienia.
- Na zakupione produkty wystawiane są paragony fiskalne lub faktury VAT.
- Aby otrzymać fakturę VAT należy wypełnić rubrykę Nazwa firmy oraz Nip.
- Żądanie wystawienia faktury VAT jest równoznaczne z upoważnieniem firmy SAVEL do wystawienia faktury VAT na zakupione towary bez podpisu odbiorcy.
3. Produkty na zamówienie
- Produkty opatrzone informacją o dłuższym terminie realizacji / Na zamówienie nie są dostępne w ciągłej sprzedaży.
- Aby zamówić taki produkt, prosimy o kontakt w celu ustalenia warunków oraz terminu realizacji zamówienia.
4. Płatność
Dostępne są trzy metody płatności:
- gotówka przy odbiorze: Odbiór osobisty, przesyłka za pobraniem
- przelew/przedpłata na konto
Savel
ul.Hawajska 19
02-776 Warszawa
Nr rachunku: 50 1020 5558 1111 1049 5900 0022
Nazwa banku: Inteligo
Przelewy24 - płatności online / szybki przelew internetowy
Jeżeli po dokonaniu płatności za pośrednictwem opcji Przelewy24 lub przelewem wartość zamówienia ulegnie zmianie (np. z powodu braku któregoś z zamówionych produktów, anulowania zamówienia lub innych przyczyn) to:
- (przy Przelewach24 - kwota obciążająca zostanie pomniejszona do aktualnej wartości zamówienia lub płatność zostanie anulowana.
- (przy płatności przelewem) - powstała nadpłata zostanie bezzwłocznie zwrócona klientowi bez żadnych potrąceń.
5 . Dostawa
- Zakupiony towar dostarczany jest do Nabywcy za pośrednictwem jednej z firmy kurierskiej DPD
- Istnieje możliwość odebrania paczki w siedzibie firmy. ul.Hawajska 19, 02-776 Warszawa
6. Czas realizacji
- Zamówienia są przeważnie realizowane do 48 godzin od potwierdzenia, (zazwyczaj 24 godziny, licząc dni robocze). maksymalny czas realizacji do 5 dni roboczych. W sytuacjach wyjątkowych klient zostanie poinformowany o wydłużeniu się czasu realizacji zamówienia