Speedball Zestaw do kaligrafii "Super Value Lettering&Calligraphy Kit"
Opis
Speedball Super Value Lettering & Calligraphy Kit
Super Value Lettering & Calligraphy Kit to kompletny zestaw dla początkujących zawierający wszystkie potrzebne przybory do nauki kaligrafii. Rekomendowany dla osób zainteresowanych ściętymi stalówkami.
Zestaw zawiera:
- Uniwersalna obsadkę Speedball,
-
Stalówki: A5, B4, C1, C2,
- Tusz Super black India Ink 59ml,
- Tusz Super
pigmented Acrylic Drawing Ink SILVER 12ml,
- Płyn do czyszczenia stalówek
Speedball Pen cleaner 59ml,
- Książeczkę „Speedball Elementary Alphabets
Instruction Book” do nauki kaligrafii,
- Arkusze do ćwiczeń.
Stalówki typu A są jednymi z pierwszych, jakie firma Speedball wystawiła do sprzedaży. Miało to miejsce w 1915 roku. Ich charakterystyczną cechą, jest nietypowe wygięcie ściętej końcówki stalówki. Po zanurzeniu jej w kałamarzu pisze kwadratową linią. Stalówki typu A świetnie się sprawdzą nie tylko dla kaligrafów lubiących eksperymentować, ale także dla typografów i grafików. Po obróceniu obsadki możemy pisać cienką linią, co ułatwia tworzenie szeryfów. Rekomendowana do krojów pisma takich jak "Neuland" czy "Spurred Gothic".
Stalówki typu B posiadają charakterystyczne okrągłe zakończenie - efekt pisania taką stalówką przypomina markery mopowe marki Molotow. Jest to szeroka, okrągłe zakończona linia. Stalówki z serii B, zarówno jak stalówki z serii C, nie posiadają możliwości rozszerzania skrzydełek stalówki, więc linia podczas pisania zawsze jest tej samej grubości. Stalówki typu B są zakończone zagięciem, które ułatwia trzymać zakończenie stalówki równolegle do kartki.
Stalówki typu C są ścięte na końcu, dzięki czemu świetnie nadają się do krojów pisma takich jak gotyk, italika, uncjała czy antykwa. Są jednymi z najczęściej wybieranych stalówek, ze względu na prostotę w użyciu, oraz satysfakcję z pisania szeroką, prostokątną linią. Stalówki z serii C są dostępne w wersji dla leworęcznych.
Atrybuty
Jakość | Wyśmienita |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.